Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
    Не. JTD 10 клапана след 1999 еди кой си месец също е така.
    Нали говорим за 166?
    Ако си сигурен, явно има грешка в документацията (E-learn). За всички 10 клапанови 166-ци от всички възрасти на картинката е показан термостатичен вентил в основата на филтъра и въздушно-маслен радиатор отпред, въпреки че самият радиатор фигурира като "water/oil heat exchanger", което очевидно е грешка в текста.

    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 11:05.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • Или грешка в снимката... Друго, което ми прави впечатление е разликата в картерите. На V6 моторите е доста по-високо и е трудно да го удариш, на TS виси по корем, а планката до него може да навлече сериозни беди...

      Comment


      • Аз пък гледам Епер, щото все пак там пише какво се вгражда.

        Едит: на версия 150 к.с. пак си е серия радиатора.
        Last edited by didod; d.m.y г., 11:38.
        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
        Lancia Kappa JTD '98 -

        Comment


        • Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
          До колкото съм запознат, има един топлообменник около масления филтър, маслени радиатори при Туинспарк няма. Съмнява ме да върши особена работа това решение.
          Кратерите са оребрени, целта не е да са по- здрави.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • Ясно е защо са оребрени. При V6 също картера е оребрен, но е доста по-високо и вероятността да го нацелиш с нещо е значително по-малка . Типото имаше железен картер, пълен с дупки от камъни, но си седеше цял. Алуминиевите на ТС се пукат като рохки яйца.

            Comment


            • Ако предницата ти не е изсипана от умрели амортисьори и пружини и си се сетил да махнеш планката от картера барабар със шпилките картерът на TS няма удряне
              sigpic
              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

              Comment


              • Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                Аз пък гледам Епер, щото все пак там пише какво се вгражда.

                Едит: на версия 150 к.с. пак си е серия радиатора.
                Да според E-per 140 - коньовите след 11/99 са с топлообменници като TS.

                Италианска му работа - Fermani Mentaci

                ---------- Post added at 11:59 ---------- Previous post was at 11:53 ----------

                За мен алуминиевият картер е по-скоро преимущество, отколкото недостатък основно заради по-доброто охлаждане и по-малкото течове.

                Височината му или липсата на предпазни средства си е конструктивна особеност. Но все пак това не е кола за off-road.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • Като си карах преди из Германия нямаше къде да ударя картера и да искам и на тротоарите е забранено да се катериш, така че проблема.не е в колите на италианците.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • Не е нужно да се кара офроуд, стига да връхлетиш изрязан асфалт с висока скорост. 166 е що годе добре, 145/6 са доста ниски, цяла тема за спраскани картери си имат.

                    Comment


                    • Моята при скорости над 60 километра, ако има неравност на пътя буквално излита и чувам как се приземява върху кората под мотора. Окачване и пружини са в норми.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                        Моята при скорости над 60 километра, ако има неравност на пътя буквално излита и чувам как се приземява върху кората под мотора. Окачване и пружини са в норми.
                        Какви са тия неравности на 60км/ч да излиташ? Ти направо пестиш от гуми е нашия тук там стъпваш и то само на кора.
                        sigpic
                        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                          Какви са тия неравности на 60км/ч да излиташ? Ти направо пестиш от гуми е нашия тук там стъпваш и то само на кора.
                          На няколко места съм срещал ниско място в асфалта, колата влиза в ниското и когато излезе излита и при приземяването чувам как удря кората, сега се сещам за такива места между Балчик и Каварна по пътя покрай морето и едно място между Пловдив и Пазарджик. Не вярвам да отлепя гумите, но ефекта е подобен
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • Пътя между Пловдив и Пазарджик могат да го ползват за шок тестер. Има една издутина на дясното платно пред табелата "Област Пазарджик", предполагам, че там подскачаш.

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                              Пътя между Пловдив и Пазарджик могат да го ползват за шок тестер. Има една издутина на дясното платно пред табелата "Област Пазарджик", предполагам, че там подскачаш.
                              Говоря за вдлъбнатина, която ме изхвърля като трамплин, до Цалапица, посока Пловдив
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment


                              • Затова аз карам със задкрилки на 10 и винаги пускам колесниците преди кацане


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X